کسراکسرا، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

نفس مامان

معلم کوچولو

1390/11/14 22:22
نویسنده : مامان کسرا
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز (14/بهمن/90)برای بار دوم داشتی آموخته های خودتو در زمینه دومینو به بقیه بچه ها ارائه میدادی.

اما حیف که دوربین همراهم نبود تا عکس ازت بگیرم.که چطور 4زانو نشسته بودی(به قول خودمون خوشگل) و دستتو مشت کرده بودی گذاشته بودی زیر چونت تا ببینی شاگردات امروز درست یاد گرفتن یا نه.قربون سرت برم که حوصلتم سر میرفت و هر از گاهی همچنان آهی با نفس میکشیدی و قیافت بس دیدنی بود.اما شانس که نباشه واسه ماندگار کردن صحنه این بود که شارژ گوشیم هم تموم شده بود که با اون ازت عکس بگیرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

*پرنیان*
14 بهمن 90 23:51
نکنه شاگرداش عروسکاش بودند؟


نه دیگه خاله پرنیان.پسرم همبازیهاش همه بزرگتراز خودشن.کلاس اول و دومن.
نسیم
15 بهمن 90 15:14
خدا پسر گلتو واست حفظ کنه.....با اجازه لینکت میکنم


مرسی لطف داری گلم.
*فاطمه*
17 بهمن 90 10:58
آخ که چقدر آدم افسوس می خوره توی شرایطی که باید هزار تا عکس بگیره ولی دوربین نیست


دقیقا فاطمه جون.
مونایی
26 بهمن 90 2:03
.
زهراسادات
26 بهمن 90 14:00
سلام
کسری عزیزم حالش چطوره؟
دلم براتون خیلی زود تنگ شد
قربونش برم
انشالله استاد دانشگاهی شو ببینیم
حسناجون بجای من ببوسش


مرسی خاله زهرا.انشااله با آقا زکریای شما
مامان مهشید
26 بهمن 90 22:57
سلام مامان کسرا ی عزیز خوشحالم که به وبلاگم سر زدی منم لینکتون می کنم تا زود به زود بهتون سر بزنم و از خوندن لحظاتی که با پسرت می گذرونی لذت ببرم خدا گل پسر عزیزت رو برات نگه داره که سخاوتمندانه یادگرفته هاشو به بقیه یاد می داده


مرسی مریم جان.لطف میکنی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد