کسراکسرا، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

نفس مامان

نفس مادر

1391/2/1 20:54
نویسنده : مامان کسرا
1,020 بازدید
اشتراک گذاری

کسرای ِ مادر, نفس ِ قشنگ ِ مامان, اول از همه میخام واسه تموم بد خلقیهام ازت عذر خواهی کنم.

گلاب  ِمادر ,عاشقانه دوستت دارم اما نمیدونم چرا بعضی وقتها نمیشه که نمیشه کاریش کرد تا از دست شیطنت هات عصبانی نشم.شما که ماشااله خدای شیطونی و سرتقی شدی.

کلی با بابایی کتاب میخونیم و راه کار در میاریم اما انگار شما هم کتابهای نانوشته ی زیادی داری.

قربون چشمای معصومت برم که بعد از شیطون بازیهات همچین به آدم نگاه میکنی که انگار نه انگار کار شما بوده.

امیدوارم روزگارمون کمی آروم تر شه و شما هم یکم آرومتر شی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زهراگلی
1 اردیبهشت 91 2:37
فکر می کردم فقط خودم باید از پسرک معذرت خواهی کنم برای بدخلقی هام. نمی دونم چرا این قدر بی طاقتم من


زهرا جان شما دیگه چرا ؟از حالا؟بزرگ تر بشه و شیطون تر چی میگی؟
*پرنیان*
5 اردیبهشت 91 12:38
عاشق اون حالت چشمهای بچه ها بعد از خرابکاریهاشون هستم...همچین یه حالتی به خودشون میگیرند که آدم به غلط کردن میفته بهشون بخواد چیزی بگه یا دعواشون بکنه....خوب جَلَبی شدند بچه ها


وااااااااااااااقعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد