کسراکسرا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

نفس مامان

Angry Birds

1391/2/15 4:41
نویسنده : مامان کسرا
1,586 بازدید
اشتراک گذاری

پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده با گرافیک بالاست که گروهی از پرندگان جورو واجور ستارگان آن هستند. پرندگانی که برای نابود کردن خانه ی خوک های سارق تلاش می کنند.

شما در بازی Angry Birds دارای چند نوع پرنده خواهید بود اما بد نیست بدانید قهرمانان این بازی با الهام از برخی نژادهای پرندگان واقعی طراحی شده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مهشید
15 اردیبهشت 91 9:54
وای من و مهشید عاشق این بازی هستیم اینقدر بازی می کنیم ... یه روز از دم یه مغازه رد می شدیم دیدیم عروسک شنی این پرنده ها رو داره مهشید گفت بیا همشون رو بخریم من گفتم نه حالا یکیشو بخریم بعد که اومدیم خونه دلم خواست گفتم حالا که مهشید دختر خوبیه می رم بقیه اشم براش می خرم
*فاطمه*
17 اردیبهشت 91 12:04
وای منم عاشق این بازیم
BITASO
20 اردیبهشت 91 14:35
واقعا هم خشن هستن!آدم میترسه از شون! اون اولیه رییسشونه ظاهرا،همه جا عکسش هست!..خیلی خوشگله
ani
10 خرداد 91 10:25
چه بامزه! نارک که عاشق این انگری برد شده
زهرا مامان زکریا
10 خرداد 91 12:25
تویی تویی به خدا اینکه از دریچه ی ماه نگاه می کند از مهر و با منش سخن است تویی که روی تو مانند نوگلی شاداب میان چشمه مهتاب بوسه گاه من است
*پرنیان*
21 خرداد 91 18:56
آخ من یه زمانی دیگه حسااااابی معتاد این بازی شدم. الان یک کمی تو ترکم!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد