کسراکسرا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

نفس مامان

آیا دوستی مادام العمر هستید یا دوست روزهای خوشی؟

1390/3/7 3:21
نویسنده : مامان کسرا
673 بازدید
اشتراک گذاری

برای انجام تست به ادامه مطلب بروید

سوالات را با دو گزینه "درست" و"غلط" پاسخ دهید.
1. دوستانم به ندرت در زمینه شخصی از من نظر خواهی می کنند.
2. مدت طولانی وقت می گیرد که کسی را که به من توهین کرده ببخشم.
3. اغلب مرا زودرنج و حساس توصیف می کنند.
4. دست کم در یک گروه خیریه داوطلبانه کار می کنم.
5. هرگز با یک دوست شریک تجاری نمی شوم.
6. اعتقاد دارم که اغلب دوستان منافع خودشان را به منافع من ترجیح می دهند.
7. نسبت به اغلب اشخاص در تکیه کردن به قضاوت دیگران محتاط تر هستم.
8. وقتی یکی از دوستانم رازی را با من در میان می گذارد ناراحت می شوم.
9. اغلب برایم دشوار است که احساسات صمیمانه خودم را با دوستانم در میان بگذارم.
10.گاه چنان گرم کارهای خودم می شوم که فراموش می کنم با دوستان صمیمی ام تماس بگیرم.
11.وقتی رئیسم به من دستور می دهد بیش از دیگران ناراحت می شوم.
12.فکر نمی کنم بتوانم با کسی که با دشمن من رفاقت دارد دوستی کنم.

محاسبه امتیازات:با توجه به جواب های زیر.. به هر پاسخ مشابه 1 امتیاز بدهید.
1:غلط ..2:غلط ..3:غلط ..4:درست ..5:غلط ..6:غلط ..7:غلط ..8:غلط ..9:غلط ..10:غلط
..11:غلط ..12:غلط
امتیاز 12_9: شما احتمالا دوست بسیار خوبی هستید. به دیگران توجه و محبت فراوان دارید.
امتیاز8_5:شما از توانمندی متوسطی برای دوست شدن برخوردارید در اغلب موارد با دوستان تان راحت هستید با این حال به دنبال کسانی می گردید که به زندگی تان وسعت و غنای بیشتری ببخشد.
امتیاز4_0:شما در حفظ دوستان خود با مشکل روبه رو هستید. از دیگران برداشت ذهنی دارید که مانع می شود به آن ها نزدیک شوید. می توانید از خود بپرسید "آیا من به راستی خوشحال هستم؟!" اگر جوابتان منفی است از همین حالا برنامه هایی را در جهت رشد و تحول خود شروع کنید.

شما از کدوم دسته بودید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد