کسراکسرا، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان

این وسطا کی چیه؟

1391/3/30 11:46
نویسنده : مامان کسرا
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ميره پيش مامانش می پرسه:
مامان تو زنی يا مردی؟

بچه ميره پيش مامانش می پرسه:
مامان تو زنی يا مردی؟
مامان:زنم ديگه پس چيم؟!
بچه: بابايی چی؟اونم زنه؟
مامان: نه بابايی مرده!!!
بچه: راست ميگی مامان؟
مامان: آره برای چی؟
بچه: هيچی ولش کن... ديگه کی زنه؟
مامان: خاله بتی....خاله آرزوو.....خاله نسترن....مامان بزرگت..
بچه: دايی سعيد هم زنه؟
مامان: نه اون مرده..
بچه:از کجا فهميدی زنی؟
مامان: فهميدم ديگه، از قيافم...
بچه:چی؟!؟!؟! از قيافت؟يعنی چی؟
مامان:يعنی از اينکه خوشگلم...
بچه: يعنی هرکی خوشگله زنه؟
مامان:آره دخترم....
بچه:بابا از کجا فهميد مرده؟
مامان: اونم از قيافش....چون ريش داره ريشاشو ميزنه زياد خوشگل نيست ديگه!!!
-: يعنی زنا خوشگلن مردا زشتن؟
-: آره.....تقريباً....
-: ولی بابايی از تو خوشگل تره....
-: اوّلا تو نه شما بدش بابايی کجاش از من خوشگل تره؟
-: چشاش....
-: يعنی من زشتم مامان؟
-: آره....
-: مرسی.....
-: ولی دايی سعيدم از خاله بتی خوشگل تره...
-: از اين استثنا ها هم بعضی وقتا ميشه....
-: چی؟ اونی که الان گفتی چی بود؟
-: استثنا؟ يعنی بعضی وقتا اينجوری ميشه....
-: مامان من مردم!!!!
-: نه تو زنی!!!!
-: يعنی من زشتم!!!
-: نه عزيزم تو ماهی فقط الان کودکی!!!
-: يعنی من زن نيستم؟
-: چرا جنسيتت زنه ولی الان کودکی!!
-: يعنی چی؟
-: ببين مامان، همه ی آدما يه شناسنامه دارن که جنسيتشون تو شناسنامه معلوم ميشه و جنسيت تو توی شناسنمت زنه!!!
-: يعنی منم مامانم؟
-: آره تو مامانه عروسکاتی!
-: نه يعنی مامان واقعی ام؟
-: آره ديگه...تو مامان واقعی کوووچوولووو واسه عرووسکاتی...
-: مامان مسخره نشو....من چيم؟
-: تو کودکی!
-: کی زن ميشم؟
-: وقتی بزرگ شدی!
-: من نفهميدم کيا زنن؟
-: ببين يجور ديگه ميگم....کی به تو شير داد که بزرگ شی؟
-: بابا!
-: بابات کی به تو شير داده؟!!!!؟!؟!؟!؟!؟
-: خوب هر شب بابا تو اون ليوان سبزه به من شير ميده بخورم!
-: نه الانو نميگم وقتی کوچيک بودی؟
-: نميدونم!
-: نميدونم چيه؟من دادم ديگه!!!
-: کی؟
-: ای بابا زنها سينه دارن که باهاش شير ميدن ولی مردا ندارن!!!!
-: بابا هم سينه داره!!!!!!
-: آره سينه داره ولی باهاش شير نميده فهميدی؟
-: خوب منم سينه دارم ولی شير نميدم پس مردم....
-: ای بابا ببين مامان جون خودت بزرگ بشی ميفهمی!!!
-: الان ميخوام....
-: هرکی روسری سرش کنه زنه هرکی نکنه مرده!!!!
-: يعنی تو الان مردی وقتی ميريم پارک زن ميشی!!!
-: نه ببين من چيه تو ميشم؟
-: مامانم.
-: آفرين مامانا همشون زنن باباها مردن!!!
-: آهن فهميدم!!!
_________________________________
نيم ساعت بعد
بچه:مامان يه سؤال بپرسم؟
مامان: آره ولی در مورد مرد و زن نباشهااا!
-: نه نيست! در مورده اون ماهيه..
-: خوب بپرس.
-: اون ماهيه مرده يا زن؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهراگلی
30 خرداد 91 14:05
وااااااااااااااااااااااااای حسنا مردم از خنده


آره به نظر منم خیلی بامزه . ملموس بود
zahra sadat
1 تیر 91 1:07
جالب بود عز یزم
همه اوقات به کامتان
بوس از اه دور با قلبی نزدیک!!!!


مرسی عزیزم به همچنین.
*فاطمه*
6 تیر 91 21:36
وای مرســـــــــــــی حسنا کلی خندیدم
مامان مهشید
9 تیر 91 19:44
وای از دست این اصول دین پرسیدن بچه ها
BITASO
24 تیر 91 14:14
وااااااااااااااااااای سرم گیج رفت خدااااااااااااااااااا




آره واقعا.ولی عجب گیری هم داده دختر آتیش پاره.
زهرامامانه ایلیا جون
15 خرداد 92 4:31
خیلی باحال بود مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد