کسراکسرا، تا این لحظه: 16 سال و 6 روز سن داره

نفس مامان

پسرم

1391/2/15 3:19
نویسنده : مامان کسرا
944 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز پیش تولد گل پسر بود اما نشد که واسش تولد بگیرم و دلم یه عالم سوخت.

تصمیم گرفتم دیروز واسش بگیرم اما نشد آخهعصر روز تولدش یک دفعه ای تب کرد و شب هم "بالا آو...د" و ساعت 11 شب بردم دکتر چون تبش هم خیلی رفته بود بالا.

واسه همین هم خیلی بد اخلاق شده بود. دایم یه جورایی حرف میزد با ادا درآوردن که نباید . خلاصه منم دیگه گاهی مجبور بودم تذکر رو بدم و بهش میگفت درست صحبت کن.

تا اینکه عصر نشسته میگه مامان گفتم بله.

میگه این چه حرف زدن با پسرته؟"این چه طرز =این چه"خنثی

منم که همچین چشمام تعجب چهار تا شده بود گفتم چی مامان؟

این چه حرف زدن با پسرته؟

من"پسرم؟ پسرم کیه؟

کسرا:بله من.

من:چی گفتم ؟

کسرا :همش میگی درست صحبت کن.درست صحبت کن. مگه چی "چه طور" صحبت کردم؟

من:ابرو بازنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهراگلی
17 اردیبهشت 91 16:51
این چه حرف زدن با پسرته؟ ها؟؟؟؟؟؟


واقعا!
BITASO
20 اردیبهشت 91 14:33
زهراسادات
27 اردیبهشت 91 17:30
ماشالله
مردی شده واسه خودش
دلم خیلی برای دیدنش تنگ شده
راستی حسناجون جواب اسمسامو بده
یه خونواده چشم به راهن!


مرسی خاله ی مهربون.
جواب دادم که عزیز دلم
فریاد
13 اردیبهشت 93 17:32
غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد با آرزوی فرداهایی روشن تبریک صمیمانه مرا پذیرا باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد